2014. április 12., szombat

MakeUp - Natural Glam

Sosem szerettem igazán a "no makeup" makeupot, de mivel annyi pasitól hallottam az utóbbi időben, hogy nem szeretik a nyilvánvaló centis vakolatot, egyre többször sminkeltem minimálban. (És ezek jó pasik voltak, lányok, nem az a típus, aki kisebbségi érzésből azt szeretné, ha nem néznél ki túl jól!) Na persze egyáltalán nincs szó minimál termékhasználatról, csak ez a végeredményen nem látszik. Gyakorlatilag ugyanannyi smink kerül az arcbőrre, csak jobban oda kell figyelni a színek, állagok és finishek kiválasztásánál. Nehezebb meló, mint egy brutál füstös szem Kim K kontúrral, de megéri gyakorolni, hogy utána gátlástalanul bezsebelhesd a bókokat;)

Így készítsétek el ti is lépésről lépésre: http://www.bien.hu/hetkoznapi-glamour-smink/szepseg/smink/117657


Katt a továbbra!





Amit használtam

ARC
  • Kryolan Dermacolor alapozó
  • MUFE Full Cover korrektor
  • Ben Nye Banana és Natural Set púder
  • Kiko matt bronzosító
  • NYX Dusty Rose pirosító
SZEM
  • IsaDora szemhéjalapozó
  • Kryolan V3 matt natúr paletta
  •  Maybelline Colossal Go Extreme spirál
SZÁJ
  • NYX Black Label rúzs - Dusty Rose 
  • MAC Ladyblush krémpirosító
Szeretitek a natúr sminkeket? Gyakran készítetek ilyet?

2 megjegyzés:

Elíz írta...

Én imádom a "no-makeup" makeup-okat :) Szóval nem is kérdés, hogy szerintem csodaszép lett!

Ina írta...

Nagyon tetszik ez a smink, de én valahogy nem tudnék változtatni egyetlen férfi kedvéért sem a sminkelési szokásaimon, mert egyszerűen nem érezném jól magam úgy a bőrömben.

Ezt a verziót majd azért magam is kipróbálom, tényleg profi vagy!